وبسایت شخصی مصطفی مرادی کردی

عمومی - گرافیک - فناوری اطلاعات

هدایت به بالای صفحه

کسب درآمد
فناوری اطلاعات و ارتباطات - سیاسی - اجتماعی - فرهنگی - هنری - عمومی - جالب و خواندنی - ورزشی - افتخارات - تسلیت - بازار - آموزشی

ایمیل : moradikordi@gmail.com
همراه : 09115766189
******************************
آخرین نظرات
  • ۲۰ ارديبهشت ۰۱، ۰۰:۲۱ - شارژ کارتریج در محل ارزان و فروری "سارژ کارتریج در محل ارزان " شارژ کارتریج در محل "
    Have you ever considered writing ...

تقویم شمسی

تقویم

وضعیت آب و هوا

کسب درآمد

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، لطف‌اله سبوحی گفت: تمامی مشترکان تلفن همراه می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در بخش خدمات الکترونیک و یا در آدرس اینترنتی mobilecount.cra.ir به این سامانه مراجعه و از تعداد سیم‌ کارتهائی که با کد ملی آنان ثبت شده است، مطلع شوند.

وی افزود: مشترکین تلفن همراه هر کدام از اپراتورها باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در این سامانه وارد کنند. پس از ثبت اطلاعات درخواستی در سامانه، پیامکی برای مشترکان ارسال می‌شود که تعداد سیم‌کارتهای ثبت شده با کد ملی متقاضی در هر اپراتور تلفن همراه در این پیامک درج شده است.

سبوحی درباره نحوه تعیین وضعیت سیم‌کارتهائی که ممکن است  بدون اطلاع مشترک به نام وی ثبت شده باشد، اظهار کرد: این دسته از مشترکان برای پیگیری وضعیت سیم‌کارتهای ثبت شده به نام آنان باید به دفاتر امور مشترکین اپراتور مورد نظر مراجعه کرده و  تقاضای رسیدگی را تسلیم نمایند. بدیهی است در صورت ثبت نام سیم کارت بدون درخواست متقاضی نسبت به غیر فعال کردن آن اقدام خواهد گردید.

۲ نظر ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۱
مصطفی مرادی کردی

معمولا در پس از هر بار نصب ویندوز می بینید که سیستم شما چقدر سریع و عالی کار می کند. مطمئنن در درایو های شما فایل هایی وجود دارد که پس از مدتی با زیاد شدن تعدادشان مانع این کار می شوند.سوال: چی جوری باید آنها را پاک کرد؟

در ادامه مطلب با ما همراه باشید ...

۴ نظر ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۰
مصطفی مرادی کردی

امروزه گجت های همراه مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و … به یکی از پرکاربردترین ابزارها در زندگی ما تبدیل شده اند. این ابزارها به قدری گسترده و محبوب شده اند که تقریبا بسیاری از کارهای روزمره زندگی مان را به آن ها می سپاریم. اما شاید کمتر کسی به اندازه ای که از این دستگاه ها استفاده می کند نگران امنیت این ابزارها باشد. باید گفت با توجه به آمار برنامه های مخربی که تعداد آن ها رفته رفته در حال افزایش در Google Play است نیاز است تا کمی بیش تر در مورد تامین امنیت تلفن یا تبلت خود فکر کنیم. ما نیز بر آن شدیم تا به شما بهترین و قدرتمندترین ابزارهای حافظت از اطلاعات شخصی تان را معرفی کنیم. با گویا آی تی همراه باشید.

۲ نظر ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۷
مصطفی مرادی کردی

۱۰ راه سریع برای افزایش سرعت یک رایانه کند! (بخش دوم)


در نوشته قبلی به راه هایی کوییک یا سریع برای افزایش سرعت رایانه تان پرداختیم. در این نوشته می خواهیم چند مورد دیگر به آن ها اضافه کنیم بلکه چاره کار همه مان باشد!

۱ نظر ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۳
مصطفی مرادی کردی

۱۰ راه سریع برای افزایش سرعت یک رایانه کند! (بخش اول)


رایانه های ویندوزی عموما با گذشت زمان خیلی کند نمی شوند. اما اگر رایانه شما به طور پلکانی یا یکدفعه به شدت/کم کند شد، علت های دیگری دارد، بله!
هر مشکلی هم که پیش آمد مدت کاربردی انگشت بزرگ پا را برای ریبوت فراموش نکنید! همیشه اولین و بهترین راه برای بهبود یک نقص، ری استارت کردن هست! این راه حل می تواند چند مشکل اساسی را به طور کامل حل نموده و معمولا به میزان یک لیوان آب نوشیدن زمان می برد.
برنامه های نیازمند به منابع را بیابید
۲ نظر ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۰
مصطفی مرادی کردی

درست 5 فروردین 95 پیش بود که اپل، از یک اسمارت فون واقعا قدرتمند خود پرده برداری کرد. همیشه انتظار داشتیم اسمارت فون های اپل، رو به رشد تر باشند تا جایی که دیگر نتوانیم آن ها را در جیب یا حتی کیف نگهداری کنیم. البته این بار اپل با رونمایی از Apple iPhone SE تصمیم گرفت دوباره سلیقه ی مینی پسند ها را وارد کار خود کند و با این رویکرد سیستمی ارائه دهد که مجامع فنی و تکنولوژی، آن را به عنوان قدرتمند ترین مینی اسمارت فون نام گذاری کنند.

      

۱ نظر ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۳
مصطفی مرادی کردی

مدتی از زمان انتشار ویندوز ۱۰ به بازار می گذرد و به طبع در این زمان با برخی از ترفند های این ویندوز آشنا شده اید و از آن استفاده هم کرده اید. اما باید بدانید که ما با ویندوز جدیدی روبرو هستیم که ترفند های خاص و جدید خودش را دارد که مایکروسافت به مرور زمان آنها را معرفی می کند. هنوز تعداد ترفند های ویندوز ۱۰ محدود است اما ما در این پست سعی می کنیم تا شما را با ۷ ترفند ویژه از ویندوز ۱۰ آشنا کنیم پس همراه ما باشید.

۱ نظر ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۹
مصطفی مرادی کردی


شاید شما از آن دسته افرادی باشید که تمایلی به نگهداری تمامی فایل های خود در یک مکان نداشته باشید برای مثال فایل های تصویری در کنار اسناد قرار نداشته باشند. بهترین راه برای طبقه بندی فایل ها در ویندوز پارتیشن بندی حافظه میباشد. در هنگام نصب ویندوز فقط یک درایو با نام پیش فرض C وجود دارد. کاربر در این زمان میتواند به دلخواه خود پارتیشن هایی را با حجم های مختلف ایجاد کند. هم چنین بعضی از کاربران نیاز دارند که یک پارتیشن را حذف نمایند و یا این که آن را به پارتیشن دیگری اضافه نمایند. برای این کار نیز میتوان از امکانات خود ویندوز بهره گرفت. ولی آیا پس از نصب ویندوز نیز راهی برای تقسیم حافظه به چندین قسمت وجود دارد؟ در جواب باید گفت بله ، از طریق یکی از امکاناتی که در ویندوز قرار دارد میتوان پس از نصب ویندوز نیز این عمل را انجام داد. در این مطلب نحوه انجام این کار را در ویندوز 7  آموزش میدهیم.

۱ نظر ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۲
مصطفی مرادی کردی

از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 به در" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه ما از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید...

ضیافت شام استر برای هامان در حضور خشایارشاه

۲ نظر ۰۵ فروردين ۹۵ ، ۰۴:۳۶
مصطفی مرادی کردی

درسته که هر چی اطلاعات بیشتر به موتور جستجو بدید ، بیشتر بهش کمک میکنید تا نتایج دلخواهتون رو پیدا کنه ، اما این موضوع هر جایی به کار نمیاد . خیلی مواقع ، ساده بودن به شما کمک میکنه . 


۵ نظر ۰۵ فروردين ۹۵ ، ۰۴:۲۸
مصطفی مرادی کردی