وبسایت شخصی مصطفی مرادی کردی

عمومی - گرافیک - فناوری اطلاعات

هدایت به بالای صفحه

کسب درآمد
فناوری اطلاعات و ارتباطات - سیاسی - اجتماعی - فرهنگی - هنری - عمومی - جالب و خواندنی - ورزشی - افتخارات - تسلیت - بازار - آموزشی

ایمیل : moradikordi@gmail.com
همراه : 09115766189
******************************
آخرین نظرات
  • ۲۰ ارديبهشت ۰۱، ۰۰:۲۱ - شارژ کارتریج در محل ارزان و فروری "سارژ کارتریج در محل ارزان " شارژ کارتریج در محل "
    Have you ever considered writing ...

تقویم شمسی

تقویم

وضعیت آب و هوا

کسب درآمد

امروزه گجت های همراه مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و … به یکی از پرکاربردترین ابزارها در زندگی ما تبدیل شده اند. این ابزارها به قدری گسترده و محبوب شده اند که تقریبا بسیاری از کارهای روزمره زندگی مان را به آن ها می سپاریم. اما شاید کمتر کسی به اندازه ای که از این دستگاه ها استفاده می کند نگران امنیت این ابزارها باشد. باید گفت با توجه به آمار برنامه های مخربی که تعداد آن ها رفته رفته در حال افزایش در Google Play است نیاز است تا کمی بیش تر در مورد تامین امنیت تلفن یا تبلت خود فکر کنیم. ما نیز بر آن شدیم تا به شما بهترین و قدرتمندترین ابزارهای حافظت از اطلاعات شخصی تان را معرفی کنیم. با گویا آی تی همراه باشید.

CM Security

androidpit-cm-security-antivirus-app-w628برنامه امنیتی CM Security یکی از قوی ترین برنامه های حفاظت از اطلاعات شخصی برای پلت فرم اندروید است که جوایز متعددی نیز برای عملکرد بسیار مناسب خود برنده شده است. این برنامه توسط شرکت Cheetah Mobile طراحی و منتشر شده و باید گفت تمام قابلیت های ضروری یک آنتی ویروس قدرتمند را دارد.

۳۶۰Security

androidpit-360-antivirus-w782

یکی دیگر از نرم افزارهای قدرتمند امنیتی اندروید برنامه ۳۶۰ یا Qihoo است که در بین کاربران از محبوبیت خاصی نیز برخوردار است. این برنامه در کنار ابزار آنتی ویروسی که به شما ارائه می دهد به ابزار پاک سازی و مدیریت نیرو نیز مجهز شده است.

Kaspersky

androidpit-kaspersky-w782

بدون شک نام آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky به گوش بسیاری از کاربران PC ها خورده است. این کمپانی روسی مدت هاست که بخشی از فعالیت های خود را معطوف دستگاه های همراه کرده و نسخه های متفاوتی را نیز برای پلت فرم های IOS و اندروید منتشر کرده است. این شرکت محافظت در مقابل حملات فیشینگ و البته قابلیت های مفید دیگر را نیز با پرداخت ۱۴٫۹۵ دلار در اختیار شما می گذارد.

AVL

androidpit-avl-for-android-w628

شاید یکی از سبک ترین و البته کارآمدترین ابزارهای امنیتی موجود، آنتی ویروس AVL باشد. اگرچه این برنامه قابلیت های کمتری نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد اما همان طور که گفته شد با حجم کم خود و استفاده از حداقل منابع سیستم در مصرف باتری صرفه جویی می کند. علاوه بر این دارای رابط کاربری بسیار منحصر به فردی نیز هست.

Norton

androidpit-norton-mobile-security-w782

یکی دیگر از آنتی ویروس های مطرح که باز هم کاربران PC ها بیشتر با آن آشنایی دارند، آنتی ویروس Norton است. نسخه رایگان این برنامه اکثر قابلیت های مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد اما نسخه پولی آن قابلیت های منحصر به فردی را به آنتی ویروس شما اضافه می کند. این قابلیت ها عبارت اند از کنترل از راه دور دستگاه، قابلیت Sneak Peak که در زمان دزدیده شدن دستگاه از فرد سارق عکسبرداری می کند و قابلیت ها کاربردی دیگر.

۹۵/۰۱/۰۸
مصطفی مرادی کردی

نظرات  (۲)

سایت جالبی دارید
ممنون برای آنتی ویروس های خوبی که معرفی کردید

پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی