وبسایت شخصی مصطفی مرادی کردی

عمومی - گرافیک - فناوری اطلاعات

هدایت به بالای صفحه

کسب درآمد
فناوری اطلاعات و ارتباطات - سیاسی - اجتماعی - فرهنگی - هنری - عمومی - جالب و خواندنی - ورزشی - افتخارات - تسلیت - بازار - آموزشی

ایمیل : moradikordi@gmail.com
همراه : 09115766189
******************************
آخرین نظرات
  • ۲۰ ارديبهشت ۰۱، ۰۰:۲۱ - شارژ کارتریج در محل ارزان و فروری "سارژ کارتریج در محل ارزان " شارژ کارتریج در محل "
    Have you ever considered writing ...

تقویم شمسی

تقویم

وضعیت آب و هوا

کسب درآمد
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۱۰

انتخاب و خرید آسان با هوکو

hoko

وبسایت هوکو با هدف شفاف سازی اطلاعات و تسهیل خریدهای اینترنتی راه اندازی شده است. هوکو در تمامی مراحل خرید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

انتخاب کالای مناسب با نیاز شما اولین قدم در خرید است. اگر در این انتخاب مردد هستید، می توانید با پاسخ دادن به چند سوال و مشخص کردن اولویت هایتان، وظیفه تصمیم گیری را به هوکو واگذار کنید. هوکو با توجه به شرایط انتخاب شده توسط شما، با جستجوی دقیق در میان تمامی کالاهای موجود در بازار، بهترین گزینه ها را برای خرید به شما پیشنهاد خواهد داد.

اطلاعات و مشخصات فنی کالاها به صورت دقیق در سایت هوکو موجود است. شما می توانید کالاهای مورد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کنید و هوکو برتری های هر کالا را به شما نمایش خواهد داد تا بتوانید تصمیم گیری جامع تری داشته باشید.

قدم دوم انتخاب بهترین فروشگاه است. فاکتورهایی نظیر قیمت، خدمات پس از فروش (گارانتی) و… در انتخاب فروشگاه دخیل هستند. هوکو دائماً در حال جستجوی فروشگاه های اینترنتی و ثبت اطلاعات آنهاست. پس از انتخاب کالا، لیستی از فروشگاه ها به همراه قیمت کالا در اختیار شما قرار می گیرد تا امکان انتخاب هر چه شفاف تر برای شما فراهم گردد.

ورود به سایت

نظرات  (۲)

خوبه عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی